Honkongas –
Xiaotu ieškojo sielos draugo, tačiau tipiški būdai susitikti su žmonėmis universiteto miestelyje ar naršyti internetinėse pažinčių programėlėse jam nebuvo tinkami.
Vietoj to 23 metų vyras nusprendė pasistengti: sumokėjo 999 juanius (apie 140 JAV dolerių) už asmeninį skelbimą ant milžiniškos 6,5 x 1,7 metro (21 x 5,5 pėdos) elektroninės reklaminės lentos savo vietinėje metro stotyje pietiniame Kinijos metropolyje. Guangdžou.
Skelbime, kuris pasirodė gegužę, buvo rodomas besišypsantis Xiaotu savo geriausiu kostiumu kartu su žinute ir milžinišku QR kodu, raginančiu susidomėjusius keleivius įtraukti fotografiją mėgstantį Z kartos koledžo absolventą, žvaigždės ženklą Svarstyklės, kaip kontaktą socialinės žiniasklaidos platformoje. WeChat.
Per penkias dienas, kai skelbimas buvo rodomas, apie 200 naujų draugų jį įtraukė į programą, sakė Xiaotu, kuris paprašė slapyvardžiu pasidalyti asmenine informacija.
Jis yra vienas iš žmonių, skelbiančių skelbimus metro didžiuosiuose Kinijos miestuose, nes metro sistemų savininkai, daugiausia vietos valdžios institucijos, siekia papildomų pajamų, kovodami su didelėmis skolomis ir mažėjančiomis pajamomis.
Guangdžou, kur beveik pusė 19 milijonų miesto gyventojų kasdien važinėja metro, pastaraisiais mėnesiais metro stotyse pasirodė dešimtys suasmenintų skelbimų, kuriuose rodoma viskas – nuo pasimatymų profilių iki darbo paieškos pranešimų, jubiliejaus plakatų ir gimtadienio sveikinimų.
Technikos darbuotoja Li Linyu (30) sakė, kad skelbimo įdėjimas Guangdžou metro buvo smagus būdas nustebinti vyrą jo gimtadienio proga.
Jos pačios sukurtame skelbime buvo parodytos kelios jos vyro nuotraukos, apsuptos animacinių filmų, įskaitant tortą ir karūną, su spalvinga reklamjuoste, skelbiančia: „Su gimtadieniu!
Porai įsimintina akimirka Li nufilmavo nustebusią vyro reakciją, kai sausakimšoje metro stotyje milžiniškame LED ekrane pamatė jo veidą.
„Jis buvo visiškai priblokštas“, – sakė Li. „Jis niekada nemanė, kad gali pasirodyti metro reklaminiame stende – tai buvo visiškai neįtikėtina.
Skelbimai išplito Kinijos socialinėje žiniasklaidoje, o komentatoriai šią paslaugą vadina „džiugu žiūrėti“, nes tai palengvina kasdienį važiavimą į darbą ir atgal bei suteikia galimybę „priartėti prie paprastų žmonių gyvenimo“.
Pasak Guangdžou, miestai, įskaitant Pekiną, Čengdu ir Hefėjus, taip pat pradėjo asmeninių skelbimų programas. Popieriussu valstybe susietas naujienų kanalas.
Šiais metais prasidėjusios schemos atsirado vietinėms vyriausybėms sugriežtinus savo biudžetus dėl didelių skolų ir sumažėjusių biudžetų dėl visoje šalyje kilusios nekilnojamojo turto sektoriaus krizės, o tai turi įtakos daugiausia vyriausybės finansuojamiems Kinijos metro operatoriams.
Spartų Kinijos augimą, vieną sparčiausiai tvarių didelės ekonomikos plėtros istorijoje, dešimtmečius skatino būsto bumas, kurį skatino didėjantis gyventojų skaičius ir urbanizacija.
Tačiau itin svarbi nekilnojamojo turto rinka, kuriai priklauso net 30 procentų ekonomikos, prieš trejus metus pateko į krizę po to, kai vyriausybė suvaržo vystytojų skolinimąsi, o nuosmukis kelia didelę grėsmę Kinijos augimo perspektyvoms. vidutiniu laikotarpiu.
Pajamų generavimas
Remiantis operatoriaus metine ataskaita, Guangdžou reklamos programa pradėta įgyvendinti po to, kai 2023 m., palyginti su praėjusiais metais, vietinės valdžios subsidijos miesto metro sumažėjo 958 mln. juanių (apie 134 mln. USD). ataskaita.
Po suasmenintų skelbimų programos paleidimo metro pajamos per mėnesį padidėjo 20 procentų, su valstybine žiniasklaidos priemone Darbininkų dienraštis pranešė praėjusį mėnesį, remdamasis operatoriaus pareigūnu. Metro kainuoja nuo 380 juanių (apie 50 JAV dolerių) iki 999 juanių už reklamą už penkių dienų rodymą.
CNN nepavyko susisiekti su miesto metro operatoriumi dėl komentarų.
Kitų miestų metro ėmėsi išlaidų mažinimo priemonių. Praėjusiais metais Pekino metro linija buvo perjungta į energiją taupantį apšvietimą, kad būtų taupoma elektros energija, pagal valstybės valdomą Pekino dienraštiso Rytų technologijų centras Hangdžou anksčiau šiais metais sutrumpino eskalatorių darbo valandas metro, rašo valstijos bulvarinis leidinys. Global Times.
Nors neaišku, kiek Guangdžou ir kiti metro gali uždirbti parduodami asmeninius skelbimus, akivaizdu, kad kai kurie motociklininkai jau mato atlygį.
Xiaotu sakė CNN, kad buvo keliuose pasimatymuose su metro keleiviais, kurie atsiliepė į jo skelbimą, tačiau vis dar ieško savo sielos draugo.
Jis taip pat prisiminė „stebuklingą jausmą“, kai matė stotyje rodomą savo profilį – ypač kai jį atpažino kartu važiavę žmonės.
„Jaučiausi kaip įžymybė“, – sakė jis.