„Lockheed Martin“ sunkiasvoris sraigtasparnis „Sikorsky CH-53K King Stallion“ pirmą kartą buvo pristatytas 2015 m. ir turi visišką skaitmeninę skrydžio valdymo sistemą (FCS), kuri užtikrina visus orlaivio judesius.



Ši skaitmeninė „fly-by-wire“ FCS iš esmės yra elektroninė skrydžio valdymo sistema, sujungta su skaitmeniniu kompiuteriu, pakeičiančiu mechanines valdymo sistemas orlaivyje, todėl ją lengviau valdyti pablogėjusioje vaizdinėje aplinkoje. Galia gaunama iš trijų T408 variklių, kurių kiekvienas yra 7509 AG, todėl CH-53K gali skristi 20 mazgų (37 km/h) greičiau nei jo pirmtakas CH-53E.

BUSSGO RC malūnsparnis, nuotolinio valdymo malūnsparnis vaikams su 30 minučių skrydžiu (2 baterijos), 7+1 LED lemputė...

BUSSGO RC malūnsparnis, nuotolinio valdymo malūnsparnis vaikams su 30 minučių skrydžiu (2 baterijos), 7+1 LED lemputė…

  • Patirkite įspūdingų šviesų ir demonstracinį režimą: skraidantis orlaivis turi nuostabias šviesas, kurios gali pasikeisti į 7 patrauklias spalvas, suteikdamos…
  • Mėgaukitės naudojimo paprastumu: šis radijo bangomis valdomas sraigtasparnis stabiliai skraido su atnaujinta giroskopo sistema. Atleiskite savo kontrolę ir tai…
  • Patirkite puikų patvarumą: su vienu moduliniu akumuliatoriumi galėsite mėgautis 15–17 minučių skrydžio laiku; dvi baterijos padvigubina džiaugsmą iki 30-34…

Priimsime iki 30 pilnai pakrautų jūrų pėstininkų ir galėsime juos laiku ir (saugiai) įterpti į zoną, kur jiems nereikės rizikuoti įvažiuoti vilkstu. Galime juos nuskraidinti į orą ir drastiškai sutrumpinti laiką, kol jie iš esmės yra priešo kovos zonoje. Chrisas Vanderweerdas, jūrų pėstininkų korpuso kapitonas, kuris yra jūrų pėstininkų sunkiųjų malūnsparnių eskadra 461.