„GoSun“ saulės elektrinių elektrinių įkroviklis puikiai tinka daiktams įkrauti, tačiau saulės elektrinei „Aptera“ transporto priemonei reikia tik saulės šviesos, o ji ką tik baigė pirmąjį vairavimo bandymą. Šis prototipas buvo sukurtas taip, kad būtų griežtai išbandytas „Aptera“ gamybos tikslas, gamybos komponentai ir kritinės našumo metrikos, tokios kaip diapazonas, saulės energijos įkrovimo galimybė ir efektyvumas.
Kas toliau? Įmonės saulės energijos technologijų, gamybos tikslinės šilumos valdymo sistemos ir išorinių paviršių integravimas. Sumontavus gamybiniam tikslui skirtą transporto priemonę bus atliktas greitųjų bėgių kelio bandymas, siekiant patvirtinti bendrąsias jos veikimo charakteristikas ir pagrindinius efektyvumo rodiklius, tokius kaip vatvalandės myliai, saulės energijos įkrovimo greitis ir numatomas akumuliatoriaus veikimo nuotolis.
Pirmosios gamybos transporto priemonės vairavimas žymi nepaprastą Aptera kelionės akimirką. Tai rodo tikrą pažangą kuriant transporto priemonę, kuri iš naujo apibrėžia efektyvumą, tvarumą ir energetinę nepriklausomybę“, – sakė jis. Steve’as Fambro, „Aptera“ įkūrėjas ir generalinis direktorius.
(Šaltinis)