Sukurti masyvų antspauduojamą zombių ordą „Unreal Engine 5“ yra lengviau, nei jūs manote, arba bent jau tiems, kurie turi tam tikrą animacijos patirtį. Pirmiausia prieš pridėdami zombių simbolius, prieš pridedant zombių simbolius, turėsite atsisiųsti ir įdiegti „Vertex“ animacijos tekstūros įrankį.


https://www.youtube.com/watch?v=h6few4kz_kk

Toliau turėsite atstatyti zombių animacijas, sutvarkyti tinklus ir pradėti modifikuoti medžiagas su „AnimtotExture Bluetprint“ kodu. Mūsų mėgstamiausia dalis? Niagaros emiterio naudojimas apibrėžti, kaip generuojamos dalelės, jų elgesys laikui bėgant ir kaip jos perteikiamos. Tokiu atveju tai būtų pradinis neršto greitis ir susidūrimas.

Išpardavimas

„Apple 2022“ „MacBook Air“ nešiojamasis kompiuteris su M2 lustu: sukurtas „Apple Intelligence“, 13,6 colio skysčio tinklainė ...

„Apple 2022“ „MacBook Air“ nešiojamasis kompiuteris su M2 lustu: sukurtas „Apple Intelligence“, 13,6 colio skysčio tinklainė …

  • Įspūdingai plonas dizainas – pertvarkytas „MacBook Air“ yra labiau nešiojamas nei bet kada ir sveria vos 2,7 svaro. Tai neįtikėtinai pajėgus nešiojamasis kompiuteris, kuris …
  • „M2“ perkrautas-pasinaudokite daugiau naujos kartos 8 branduolių procesoriaus, iki 10 branduolių GPU ir iki 24 GB vieningos atminties.
  • Sukurta „Apple Intelligence“ – „Apple Intelligence“ yra asmeninės intelekto sistema, padedanti rašyti, išreikšti save ir susitvarkyti …

Sukurkite „Zombie Horde Unreal Engine 5“

Per laiką, kurį paskatino Niagara, turite modifikuoti „ML_BONEANIMATION“ ir padarysite pridėjimą su dinaminiu parametru jau ten esančiame „TimeOffset“. Tada jūs vairuojate jį „Spawn Time in Emitter“ (ir jūs turite jį padauginti iš sveiko skaičiaus, nes tai yra rėmelių poslinkis). Tai turėtų tai padaryti “, – sakė vienas komentatorius.