Pagrindiniai pasiėmimai:
- „SonicX“ perduos $SONIC žetonus „TikTok“ vartotojams, kurie prisijungė per programos sluoksnį.
- Daugiau nei 2 milijonai „TikTok“ vartotojų prisijungė prie „Web3“ per „SonicX“ be dujų ir piniginės integraciją.
- „Sonic“ siekia išplėsti savo ekosistemą naujais žaidimais ir artėjančiu „Token Generation Event“.
„Web3“ diegimo skatinimas naudojant „TikTok“ integraciją
„Sonic SVM“, „SonicX“ kūrėjai, paskelbė apie pagrindinį „$SONIC“ žetono „airdrop“ leidimą „TikTok“ vartotojams, prisijungusiems per jų naujovišką programų sluoksnį. Ši iniciatyva seka sparčią SonicX sėkmę, pritraukiant daugiau nei 2 milijonus vartotojų į Web3 ekosistemą per TikTok ir suteikiant platformą milijardams daugiau.
SonicX vartotojų augimo pagrindas yra sklandus prisijungimo procesas. Naudodami paskyros abstrakciją, TikTok vartotojai gali prisijungti tiesiogiai per savo socialinės žiniasklaidos paskyras, apeidami poreikį sukurti ir susieti Web3 piniginę. Operacijos programoje vyksta be dujų, pašalina blokų grandinės sąveikos sudėtingumą ir suteikia vartotojo patirtį, kuri jaučiasi visiškai Web2.
„TikTok“ naudojimas platinimui
„SonicX“ augimo strategija labai išnaudoja jos vadovų komandos, įskaitant generalinį direktorių ir įkūrėją Chrisą Zhu, kuris anksčiau dirbo „TikTok“ pagrindinėje įmonėje „ByteDance“, patirtį. Šis fonas leido SonicX vykdyti platinimo strategiją, atitinkančią TikTok platformos dinamiką.
Komanda diegia aukščiausios kokybės TikTok reklamas ir bendradarbiauja su turinio kūrėjais, siekdama užtikrinti, kad kampanijos pasiektų tikslines auditorijas. Vartotojai gali bendrauti su „SonicX“ tiesiogiai naudodami skelbimų ir vaizdo įrašų nuorodas. Be to, oficialioje „Sonic“ „TikTok“ paskyroje yra tiesioginės transliacijos, firminiai iššūkiai ir interaktyvūs žaidimai, kurie yra žaidimų turinio ir Web3 švietimo centras.
Pasiruošimas platesnei Web3 ateičiai
„SonicX airdrop“ atitinka platesnę „TikTok Chain“ kūrimo strategiją, siekiant integruoti papildomus „blockchain“ projektus į savo ekosistemą. Platformos debiutinis žaidimas, Mahjong 123netrukus pasirodys ir praplės žaidimų pasiūlą. Šis vystymas vyksta, kai „Sonic“ ruošiasi savo žetonų generavimo renginiui, per kurį „airdrop“ gavėjai gaus prieigą prie $SONIC žetonų apdovanojimų.
Iniciatyva remiasi naujausiais „Sonic“ etapais, įskaitant 100 000 piniginių viršijimą ir daugiau nei 17 mln. operacijų per vieną savaitę nuo „Testnet“ paleidimo. Šie pasiekimai išryškina „Sonic“ ekosistemos mastelį ir naudotojų pritaikymo galimybes.
Didžiulė „TikTok“ vartotojų bazė – šiuo metu 1 milijardas aktyvių vartotojų, o iki 2029 m. prognozuojama, kad jų skaičius pasieks 2,35 milijardo – yra beveik neišnaudota galimybė pritaikyti Web3. Buvo lyginama su „Telegram“ $TON ekosistema, kurios rinkos riba siekia 14 mlrd. USD, o tai pabrėžia naujoviško „SonicX“ požiūrio potencialą.
Apatinė eilutė
„SonicX“ integracija su „TikTok“ yra drąsus žingsnis pristatant „blockchain“ technologiją didžiulei pasaulinei auditorijai. Derindama sklandų įdiegimą su strateginiu platinimo planu, SonicX ne tik išplėtė savo pasiekiamumą, bet ir tapo Web3 diegimo lydere. Būsimas $SONIC token airdrop yra dar vienas „Sonic“ misijos – sukurti keičiamo dydžio, patogią ekosistemą, jungiančią socialinę žiniasklaidą ir „blockchain“ technologiją, etapas.