
KELAUTOJAI PAGRINDINIS „Io Centro“, „Esančio Visai Netoli Vilniai“.
„Tiesa“, „Daugiau Nei 2000 kilometrų Kelionės Tiklas BUVO NE Tik Rekordas“, „LAT IR PATIKRINIMAS“, AR įPRASTU KasININIU ElektromobiliU Galima Nukeliauti į ATOKIAUSIUS EUROPOS EUNRENUS KAMPELIUS PAPILDOMO PASIUKIUKIMO.

ŠIAM Maršrutui KeliautAJai Pasinko „Peugeot E-5008“-Septinvietį Elektromobilį, „Autobild“ apdovanojimise Pelniusį geriaJoJojo Šeimos Automobilio titulą Net IKI 502 km. ŽINOMA, TOKS NUVAŽJOJAMAS ATSTUMAS įMANOMAS VAžinėjant ŠVELNENSNėMIS SąLYGOMIS NEI TOMIS, Kurios PasiKo Europos Šierėje.

Atšiauurios sąlygos ir Keliavimo subtilybės
Kalbėdamas apie įveikiamus kilometrus V. Milius Minėjo, Kad Ilgose Kelionėse įprastai NEREKIA Iliu įprastai Stoji įkrovimo Stotelėje baterije dar panašus Bent Kelilikai Procentų. Taipt Ramiau, NES Visi Esame Susidūrę Su situacija, Kad Stotelė Neveikia Arba Yra užimta. Taipp pat niekada nekrauname iki 100 procentų, nes tai būtų neefektyvų. Krovimas Virš 80 Procentų Gerokai Lėtėja.

Kitas svarbus veiksnys yra ir Kelių specifika, oro sąlygos. Šiaiaurėje Jis Būna Visoks ir šį kartą Mus pasiKo 30 m/s vėjas – kartai būdudavo sunku atsidaryti automobiliai dureles, Ką Jau Kalbėti Apie Padidėjusas Sąnaudas. Statymas mes norėjome šitą rekordeą užfikksuoti Tokiomis sąlygomis, Kokios mumms Pasitaikė ir nelaukėme ideių. Tad Tiems, Kas Norės, Vietos Rekordo pagerinimui Tikrai Dar Yra “.
Viso elektromobiliu Ji įveikė 2198 kilometrus IR Tai Padarė per 41 Valandą 5 minutės. KELAUTOJAI Pasakoja, Kad Rinkosi tiesiaiausią IR Patogiaiausią Kelią, BET NET IR Tai Reiiškia, Kad Didelę Dalį Teko VAžiUTI IR VingiuotAIS, Apledėjusais Keliais.

„Šiaiaurėje Keliai Valomi KitAIP Nei Pas Mus – DaŽnai Tenka VaiJIUTI NUVALYTU LEDU, Ant Kurio Pabarstyta Specili Skalda, Genanci Sukibimą. Mūsų „Peugeot“ BUVO VAROMAS DVIEM RATAIS IR APAUTAS Geromis ŽieminėMis Padangomis. Kalbant Su VietiniaiNė Jie Juokėsi, kad AtvajiAVome Visai Nepasiruošę, statymas Automobilis Gerai subalansotas ir Nė Karto Nesijautėme Nesaugiai ar Nestabiliai “, – Kalbėjo V. Milius.

Du tūkstančiiai kilometru ir tik dvi įkrovimo programos ėlėlės
„Bene DiDžiausią Nežinomybę Ilgose Kelionėse Elektromobiliu Kelia Krovimo Stotelių InfrastRUKTURA BEI Naudojimasis Jomis. Nors newam Galima PasruošTi Dar Būnant Namuose, KeliautOJai šį Kartą Rinkosi Kuo Paprastesnį Būdą ir neplanavo Krovimo sustojimų Iš Anksto.

„Paskutinį kartą į Nordkapp elektromobiliu Vajiavau Prieš TRIS MET MET METH IR TE Tą ą ADATSACIJA Pasikeitė Kardinalaiai. Visoje Kelionėje mums pririeikė Grįžus į baltijos šalis užiteko turėti „ignith on“ programos ėlę, nes jų TINKLAS SUSIPLėTęS Visos Trijose Valstybėse IR VisicKai Patenkina Kelionės Poreikius “, – Pasakojo V. MILIUS.

Bendras Visos Kelionės „Peugeot E-5008“ Sąnaudų Vidurkis Siekė 22,8 KWH, O dėl Greito Krovimo, Juokavo KeliauJai, Karais susteję Net Nespėdavo pavygi. „Tiesa“, „Automobilis Geba Priimti“ 150 kW Krovimo Greitį, O DidžiJi Dalis Stolių, Pasitaikiusių KelionėJe, Taip Pat Buvo GreitOJo Krovimo.

„ŠIOJE KELIONėJE NE REKORDAS SVARBIAISIA, O ŽINUTė, Kad Elektromobiliu Keliauti Tikrai Galima. Neturėjome bėdų grįžtant sh vėjuoto nordkappo į beveeik Dašimt LaiPSnių Žemiau Nulio įšaluSią lietuvą, nerus problemaų ir vasarą Keliujant į nidą. Elektromobilis dabar tikrai Gali bali būti Tas automobilių, Kuriuo Keliauja Visa Šeima “, – Apibendrino V. Milius.

• publikacija dalinasi lievos regionasų naJienų portalas „Miesto Niujienos“. NAUJIENą Paskelbė „Auto Bild lietuva“. Daugiau Sau ir Savo Miestui Aktualių NAUJIENų RASITE PORTALE www.miestonaujienos.lt.