
Vos prieš keletą trumpų mėnesių įsigiję „Nintendo Switch 2 Mario Kart World“ paketą iš „Amazon“ reiškė sukryžiuoti pirštus už kvietimą el. Paštu, kuris galbūt niekada nebus atvykęs. Šiandien kiekvienas gali pridėti jį prie savo krepšio be jokių vargo.
https://www.youtube.com/watch?v=6biss_tvtdc
Liepos mėn. „Amazon“ įgyvendino kvietimų sistemą, kad „Scalpers“ laikytųsi „Bay“ ir užtikrintų, kad ištikimi gerbėjai gavo pirmuosius DIB konsolę, kuri per pirmąsias keturias dienas pardavė 3,5 milijono vienetų. Vien „Mario Kart World“ pardavė 1,1 milijono egzempliorių, todėl paketas buvo populiarus nuo pat pradžių. Kvietimai buvo platinami bangomis, vieni tą pačią dieną, kiti – po kelių savaičių, arba visai ne. Praėjusią savaitę „Pokemon Legends: ZA Prextors“ atidaroma be kvietimų, „Amazon“ standartizuoja prieigą per „Nintendo“ seriją.
https://www.youtube.com/watch?v=fv6xw8rgida
Kviečių kišenės patraukimas taip pat yra prasmingas ir „Amazon“. Mažmenininkas jau seniai žaidžia pasivyti „Nintendo Gear“, dažnai nepastebėta, kad būtų paleista tiesioginių pardavimų ar didelių dėžučių parduotuvių naudai.
Nereikia rasti papildomo disko ar kodo, nes visas žaidimas atsisiunčiamas tiesiai į konsolę. „Joy-Con 2“ valdikliai, esantys šviesiai mėlynai ir raudonai, užfiksuoti keturių žaidėjų skilimo ekranui tiesiai iš dėžutės, o dokas jungiasi prie jūsų televizoriaus per 4K HDMI ryšį didelio ekrano chaosui. „Mario Kart World“ išplečia formulę į prijungtą atvirą pasaulį, kuriame trasos susilieja su nesuskaičiuojamais keliais, kuriuos galite ištirti atskirai arba iki 24 grupių internete. 2 jungiklis yra suderinamas su atgal, todėl jūsų senasis „Zelda“ ar „Animal Crossing“ išsaugojimas tęsis ten, kur jie išvyks, tačiau su geresniu 7,9 colio ekranu.