
„Honda“ sugrąžino preliudą – pavadinimą, kuris užburia aptakių kupė iš vakarykščių kupė vaizdus, o 2026 m. Modelis yra čia su misija: norėti vairuotojams, norintiems stiliaus, komforto ir pakankamai sportiškumo, kad viskas būtų įdomu. Tai puikus turėtojas tiems, kurie nori rafinuoto važiavimo su hibridine širdimi ir dizainu, kuris sukasi galvas.
https://www.youtube.com/watch?v=piep5-f-zji
Jos žema, smaili nosis teka į lygias, iškaltas kūno linijas, kurios, atrodo, slenka net tada, kai automobilis stovi vietoje. Priekiniai žibintai, turintys sparną panašų daugiafunkcinį dizainą, prideda dramų, o tokios funkcijos kaip adaptyviosios vairavimo spindulys ir aktyvi posūkio lemputė, todėl jums nereikia plaukti tamsiais keliais. Stiklinė atspausdinta antena ir lazeriu apvyniotas stogas pašalina didelių gabaritų liejimą ir suteikia automobiliui aptakią išvaizdą. Mėlyni akcentai priekyje ir užpakalinėje fasadai viską susieja, nebūdami per garsiai.
„Lego Speed Champions Porsche 911 GT3 RS Super Car Toy“ – modelio rinkinys ir apsimeta žaislų žaislai berniukams ir mergaitėms …
- Sukurkite lenktynių legendą – 9 metų ir vyresni berniukai ir mergaitės gali pastatyti „Lego Speed Champions Porsche 911 GT3 RS Super Car“ (77239) pastatą …
- Autentiškos „Porsche“ detalės-jauni statytojai gali atkurti realaus gyvenimo transporto priemonės parašo elementus, įskaitant garsųjį galinį sparną, oro įsiurbimą …
- 1 „Porsche“ vairuotojo minifikacija – Vaikai gali sudėti vairuotojo minifikaciją šalmo ir raudonojo „Porsche“ trasos dienos patirties apranga už vairo iki scenos …
https://www.youtube.com/watch?v=cw56aunhlag
Įeikite į vidų, o prietaisų skydelis pasiskolina pažįstamus „Civic Bits“, pavyzdžiui, 9 colių jutiklinį ekraną su „Google“ įmontuota vientisa išmaniųjų telefonų integracija, tačiau detalės daro ją ypatinga. Vairuotojo sėdynė jus tvirtai apkabina, pastatyta už nuotaikingą vairavimą, o keleivio sėdynė teikia pirmenybę patogumui su minkštesniu, ramesniu. Dviejų tonų mėlynos spalvos spalvų schema, išskirtinė „Prelude“, prideda spalvų popą ir paliečia, kaip siuvinėtas preliudijos logotipas ant mikrosedės apdailos leidžia jaustis kaip specialus automobilis. Galinės sėdynės yra sandarios – 32 coliai kojų yra puikūs, tačiau dėl nuožulnaus stogo kenčia aukštis. Vis dar 60/40 padalintos galinės sėdynės sulankstomos, o lifto liukukas turi 15,1 kubinių pėdų krovinių plotą, kuriame gali tilpti golfo krepšiai ar banglentės, todėl ši kupė yra stebėtinai praktiška.
https://www.youtube.com/watch?v=yyyia5w6cts
Preliudiją maitina hibridinė sistema iš „Civic Hybrid“: 2,0 litro keturių cilindrų variklis, suporuotas su dviem elektriniais varikliais, kurie pristatomi 200 arklio galių ir 232 svarų pėdų sukimo momentą priekiniams ratams. Tai nėra jėgainė – „Honda“ nevengia, tačiau ji yra suderinta dėl efektyvumo ir sklandumo. Tikroji magija yra naujoji „S+ Shift“ sistema, imituojanti aštuonių greičių transmisiją, nepaisant hibrido, neturinčio tradicinės pavarų dėžės. Užburkite irklų perjungiklius ir jūs gausite perjungtą perjungimą ir variklio garsus, sklindančius per garsiakalbius, kad sukurtumėte rankinės pavarų dėžės iliuziją. Tai entuziastams, kurie nori įsitraukti, neprarandant degalų taupymo. Trys disko režimai – „Sport“, „GT“ ir „Comfort“. Nauja „Coasting Control“ funkcija leidžia automobilių pakrantei kaip neutrali pavara, kai nuimate koją nuo dujų, todėl jums nereikia žongliruoti pedalais.
Tvarkymas yra tas, kuriame preliudija pasiskolina tam tikrą „Civic Type R.“ magiją. Jo dvigubos ašies statramstis priekinė pakaba, aukšto rangumo 19 colių ratai ir „Brembo“ stabdžiai su 13,8 colio priekiniais rotoriais žada aštrius atsakymus ir užtikrintai sustabdymo galią. Adaptyviosios sklendės, suderintos minkštesnės nei R tipo, pusiausvyros tarp sportiškos ir patogios, tuo tarpu sustiprinta „Agile“ tvarkymo pagalba sistema sustiprina posūkius, pakoreguodama galią ir stabdant. Jis jaučiasi pasodintas, turintis plačią poziciją ir žemą svorio centrą, dėka padangų ir aukščio santykio, panašaus į klasikinius sportinius automobilius.
Preliudija pateikiama kartu su „Honda Sensing“, vairuotojo palaikymo technologijų rinkiniu, apimančiu susidūrimo sušvelninimo stabdymą, „Lane“ palaikymo pagalbą ir adaptyvią greičio palaikymo greičio palaikymą su mažu greičiu. Aklųjų taškų monitorius ir galinio kryžminio eismo perspėjimas suteikia jums ramybę, o sistemos specifinis sistemos derinimas leidžia jaustis natūraliai, o ne invaziniam. Aštuonių garsiakalbių garso garso sistema su dinaminiu greičio korekcija paverčia interjerą koncertų sale, pritaikydama garsą pagal jūsų greitį.
Kol kas kainodara nežinoma, tačiau „Civic Hybrid“ prasideda nuo 30 490 USD, o R tipo-47 090 USD, taigi preliudija greičiausiai bus vidutinio iki aukšto 30 000 USD. Tai daugiau nei įprastas „Civic“, tačiau dėl papildomos nuojautos, technikos ir tvarkymo verta tinkamo pirkėjo. Preliudija prasideda nuo 6 179 800 jenų (apie 42 000 USD) Japonijoje, tačiau greičiausiai bus pigiau Šiaurės Amerikoje. Mėnulio apšviestas baltas „Pearl & Black“ dviejų tonų modelis, kurį galima įsigyti tik per „Honda“ internetinę parduotuvę Japonijoje, užsimena apie neįprastus apdaila, kuri gali ateiti čia.
(Šaltinis)