4 spalio, 2024
Renkasi „Lietuvos metų automobilio 2025“ dalyviai


Per pirmuosius pretendentus į „Lietuvos metų žinomas 2025“ registracijos savaites jau pateikta 12 paraiškų. Kol kas aktyviausi – „Škoda“, „Volkswagen“, „Mercedes-Benz“, „Renault“ ir „Mazda“ koncernų atstovai. Lietuvos žurnalistų autoklubo (LŽA) organizuojamo „Lietuvos metų automobilio 2025“ dalyviai registruojami iki spalio 10 dienos.

„Šiemet konkursas ir vėl bus naujovių, bet kai kurie dalykai nesikeičia – dalis savo kandidatų visada teikia pirmąsias registracijos dienas, kita dalis laukia paskutinių dienų ar net valandų. Komisija nekantrauja bendrą vaizdą matyti kuo anksčiau, tačiau spėjau, kad šis „nakties prieš egzaminą“ fenomenas niekur nedings. Kad ir kaip būtų, prognozuojame, kad dalyvių bus gausu, galime sulaukti ir visiškai naujų vardų. Kaip ir pernai, metų žinomas rinksime trijose kainų kategorijose, jau galiu kandidatuoti kiekvienoje iš jų“, – sakė LŽA prezidentas Valdas Valiukevičius.

Visi konkurso dalyviai iki konkurso starto turės būti „apauti“ žiemos „Continental“ padangomis, kad bandymų sąlygos visiškai vienodos, nes sukibimas su kelio danga lemia automobilio valdomumą, o pastarasis yra vienas svarbiausių komisijos vertinimo kriterijų.

Konkursas oficialiai startuos VILNIUS TECH universitete, kur bus surengta konferencija „Plug-In“. Vėliau vyks elektromobilių testas, bandymai Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos autodromas, specialių nominacijų bandymai Druskininkuose. Lapkričio 29 dieną nugalėtojai bus paskelbti VILNIUS TECH.

Metų automobiliu taps trys pretendentai, besivaržantys klasėse iki 40 000, 60 000 eurų ir daugiau nei 60 tūkst. eurų. Taip pat bus renkamas Metų elektromobilis, „Autoplius“ Metų inovacija, „Bitės“ metų interneto automobilis, Metų saugiausias automobilis, „Balcia“ 4×4, Metų sportiškiausias, Metų vairas ir Tautos automobilis, kurį išrinks portalo tv3.lt skaitytojai.

Pagrindiniai „Metų automobilis 2025“ rėmėjai yra koncernas „Continental“ ir draudimo bendrovė „Balcia Insurance SE“.

Konkursą taip pat remia „Bitė“, „Inbalance grid“, „Transeksta“, Lietuvos sporto centras „Druskininkai“, Vilniaus automechanikos ir verslo mokykla, VILNIUS TECH.

Informaciniai rėmėjai: „TV3 Group“, „Power Hit Radio“, „Auto Bild Lietuva“, portalas autoplius.lt. Komunikacijos partneriai – finansinės ir strateginės komunikacijų agentūra „Fcomm“.

Pernykščių konkurso varžėsi 30 pretendentų. Nugalėtųjų klasėje iki 40 tūkst. eurų tapo „Nissan X-Trail“, klasėje iki 60 tūkst. eurų – „Toyota Prius“, o klasėje virš 60 tūkst. eurų triumfavo „Mercedes-Benz“ E klasė.





Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *