Greičiau, stipriau: kodėl Web3 lenkia tradicines įmones


Dauguma žmonių žino pagrindinius skirtumus tarp web3 ir web2: pirmoji remiasi blokų grandinės technologija, įskaitant prieigos raktus ir duomenų nuosavybę, ir yra pagrįsta decentralizuotomis sistemomis, kurios yra atsparios cenzūrai. Aukštu lygiu tai yra skirtumas tarp centralizuoto modelio, kurį mėgsta web3 įmonės, ir decentralizuotos sistemos, kurią naudoja web3.

Tačiau šis faktų apibendrinimas nepaaiškina, kodėl „web3“ nuolat demonstruoja gebėjimą diegti naujoves greičiau nei tradicinės įmonės, kartu skatindamas didesnį vartotojų pasitikėjimą ir kurdamas aistringas, labai įsitraukusias bendruomenes. „Blockchain“ nėra kažkokio slapto ingrediento, kuris suteiktų šias savybes – galbūt lygiagretus dalijimasis ar dėmės – taigi, kas lėmė „web3“ lenktynes ​​į priekį žaibišku greičiu diegdamas naujoves? Panagrinėkime įrodymus.

Geriau ar tiesiog kitaip?

Tiems, kurie dirba „blockchain“ pramonėje, „web3“ yra neabejotinai ateitis, o visos „senos“ įmonės, naudojančios web2 technologiją, pasensta. Realybė yra labiau niuansuota. Nors įmonių, kurios renkasi web3 arba naudoja pagrindinius jos technologijos elementus, dalis per ateinantį dešimtmetį labai padidės, didžioji dalis prekybos ir toliau bus vykdoma naudojant web2 infrastruktūrą.

Nors dabartinio „hub-and-spoke“ interneto, kuriame duomenys saugomi centriniuose serveriuose, trūkumai yra gerai dokumentuoti, norint pakeisti šią paradigmą prireiks daugiau nei kelių įsilaužtų serverių ir klientų duomenų skandalų. Nepaisant visų trūkumų, web2 modelis yra viskas, ką dauguma įmonių kada nors žinojo, ir jos nemato priežasčių keisti sistemą, kuri daugiau ar mažiau veikia.

Tačiau toms įmonėms, kurios yra pakankamai drąsios pripažinti web2 apribojimus ir pamatyti didžiulį decentralizuoto žiniatinklio potencialą, web3 vilioja. Čia galima rasti daug naujausių technologijų, radikalių naujų verslo modelių ir naujų įmonių struktūrų.

Web3 novatoriai veikia

Pasirinkite blokų grandinę ir vietinį projektą, aplink kurį susiformuoja energinga bendruomenė, ir jūs turėtumėte suprasti, dėl ko web3 yra toks nenugalimas. Paimkite, pavyzdžiui, „Solana“, kuri užsitarnavo reputaciją kaip aptarnaujanti vartotojus, bet dabar taip pat pritraukia įmones ir profesionalias prekybos įmones dėl didelio likvidumo, mažų mokesčių ir greičio, dėl kurio EVM tinklai yra šešėlyje.

„Solana“ vietiniai projektai, tokie kaip „Orbitt“, įkūnija tokias savybes, dėl kurių „web3“ yra toks patrauklus pasiūlymas: techniniu požiūriu naujai naudojamos naujos technologijos, siekiant praktinių rezultatų – šiuo atveju kriptovaliutų prekyba gerinama naudojant dirbtinį intelektą, kad būtų užtikrinta daugiau galimybių. įžvalgos ir analizė. Tai tokia paslauga, kuri kainuotų nemažą prenumeratos mokestį, jei ją siūlytų žiniatinklio 2 programa, tačiau kadangi tai yra žiniatinklio 3, „Orbitt“ savojo prieigos rakto turėtojai ja gali naudotis nemokamai.

Nes tai yra kitas pagrindinis skirtumas tarp web2 ir web3: jei anksti atrasite puikų seną verslą, neturėsite jokios naudos iš šio atradimo. Žinoma, galite papasakoti visiems savo draugams apie puikius jų gaminamus sportbačius arba žudikų sukurtą balso atpažinimo programinę įrangą, bet tai nieko neuždirbs, kai vėliau jie parduos milijardą dolerių. Naudojant žetonų sistemą, ankstyvieji kriptovaliutų projektų rėmėjai gali būti naudingi iš anksto ir pastebėję potencialą, kol likęs pasaulis nepasiekė.

Norėdami pasirinkti kitą projektą, apimantį tokias savybes, kurių web2 negali optimizuoti, apsvarstykite galimybę naudoti „Polymarket“. Prognozavimo rinka tapo tokia įtakinga, kad peržengė kriptovaliutų ribas, ir dabar į ją reguliariai remiasi senoji žiniasklaida, cituodama naujausius rinkimų šansus ir sporto lažybas. Pasirodo, tokios savybės, kuriomis garsėja „blockchain“ – skaidrumas, duomenų vientisumas, decentralizacija – yra savybės, kurias gali įvertinti net ne kriptovaliutų vartotojai, pamatę apčiuopiamą šios technologijos naudojimo atvejį.

Web3 smagračio efektas

„Web3“ gebėjimas diegti naujoves vis spartėja, todėl į savo orbitą įtraukia esamas įmones. Dėl šio smagračio efekto pramonės šakos, pradedant dirbtiniu intelektu ir baigiant realaus pasaulio turtais, pasidavė jėgoms, keliančioms web3 į naujas aukštumas, atnešdamos milijardus dolerių vertės turto tinkle ir atverdamos naujus naudojimo atvejus. Tačiau šį pritaikymą lemia ne tik „web3“ sirenos skambutis – tai taip pat yra „web2“ lėto prisitaikymo pasekmė.

Nors tradicinės įmonės gali kurti naujoves, jos susiduria su vis didesniais iššūkiais, susijusiais su duomenų privatumu, centralizuota kontrole ir rinkos prisotinimu. Tradicinės įmonės – tos, kurios veikė iki interneto atsiradimo – istoriškai skatino inovacijas kurdamos produktus, didindamos operacijas ir stiprindamos klientų pasitikėjimą dešimtmečius. Tai galėjo suveikti XX amžiuje, tačiau 21-ajame tai nesumažės, nes AI ir „blockchain“ sutrikdo kiekvieną pramonės šaką, su kuria jie susiduria.

Daugėjant duomenų privatumo skandalų ir silpstant pasitikėjimui institucijomis, daugelis klientų skeptiškai vertina įmonių galimybes apsaugoti asmens duomenis. Naudotojai jaučiasi bejėgiai dėl platformų, kurios kontroliuoja duomenų nuosavybės teisę, turinio moderavimą ir pajamų gavimą.

Tradicinės įmonės didžiąja dalimi išnaudojo savo galimybes diegti naujoves naudodamos seną centralizuotą modelį ir ieško būdų, kaip išsiskirti. „Web3“ siūlo naujus verslo modelius, pagrįstus vartotojų įgalinimu, tokenizuota ekonomika ir decentralizuotu valdymu. Į ateitį mąstančios įmonės turi imtis iniciatyvos, o ne laukti, kol išleis laivą paskutinės.

„Web3“ decentralizacija, skaidrumas ir bendruomenės skatinamas pagrindas siūlo iš esmės naują požiūrį, kuris suteikia vartotojams daugiau galimybių ir gali atkurti pasitikėjimą skaitmeninėmis platformomis. Dėl to „web3“ yra tinkamas spręsti iššūkius, su kuriais susiduria senos įmonės, ir skatinti ateities naujoves taip, kaip „web2“ negali.

Nors web3 verslui vis dar taikomos tos pačios taisyklės, kurios riboja jų kolegas web2, pirmųjų noras greitai judėti ir sugriauti, kaip sakoma posakyje, įkvėpė kurti naujas finansų rinkas, pajamų gavimo modelius ir bendruomenės nuosavybės mechanizmus. Šis noras rizikuoti kartu su pripažinimu, kad produktą kuria žmonės, o ne atvirkščiai, todėl web3 šiandien yra pati įdomiausi skaitmeninė pramonė pasaulyje.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -